609703414030736

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy (Zwrot)

Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie Produktu.

Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w wiadomości drogą mailową na adres kontakt@nwstore.pl

Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Po upłynięciu tego terminu zwrot nie będzie mógł zostać rozpatrzony pozytywnie.

W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?

Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:

  1. oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@nwstore.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie Produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
  2. oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem oraz dowodem zakupu możesz odesłać na adres Sprzedawcy.

PREFEROWANA WYSYŁKA ZWROTU DO PACZKOMATU NA DANE:

imię i nazwisko: Natalia Woźniak

mail: kontakt@nwstore.pl

numer telefonu: 519 529 035

paczkomat:

Paczkomat GDA36N ul.Wolności 8, Gdańsk 80-538

lub kurierem na adres:

Natalia Woźniak

ul. Na Zaspę 20c/2

80-543 Gdańsk

Przy nadaniu paczki kurierem prosimy o dodanie numeru kontaktowego do firmy 519-529-035 

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.

Odsyłane Produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz  oświadczenia o odstąpieniu  od umowy oraz dowód zakupu. (wzór oświadczenia odstąpienia do umowy do wykorzystania znajdziesz poniżej)

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy .

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Nie bierzemy odpowiedzialności za zgubione przesyłki.

Zwrotu dokonujesz na własny koszt.

Reklamacje

Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

 Jak zgłosić reklamację?

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: kontakt@nwstore.pl, na który możesz wysłać reklamację
  2. adres Sprzedawcy:  Natalia Woźniak, ul. Na Zaspę 20c/2, 80-543 Gdańsk
  3. telefon kontaktowy: 519 529 035

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. (wzór egzemplarza reklamacji do wykorzystania znajdziesz poniżej)

Wzór formularza reklamacji.

Informacje dodatkowe:

Twoje prawo do złożenia reklamacji  zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Biżuteria ze srebra pokryta złotą powłoką podlega 2 miesięcznej gwarancji.

Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacjom.

 

Zaznacz atrybuty do porównania
  • Zdjęcie
  • SKU
  • Ocena
  • Cena
  • Stan magazynowy
  • Dostępność
  • Dodaj do koszyka
  • Opis
  • Treść
  • Waga
  • Wymiary
  • Dodatkowe informacje
Kliknij na zewnątrz aby zamknąć okno
Porównaj
Koszyk Zamknij