Odstąpienie od umowy (Zwrot)
Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie Produktu.
Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w wiadomości drogą mailową na adres kontakt@nwstore.pl
Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Po upłynięciu tego terminu zwrot nie będzie mógł zostać rozpatrzony pozytywnie.
W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?
Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@nwstore.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie Produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
- oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z Produktem oraz dowodem zakupu możesz odesłać na adres Sprzedawcy.
PREFEROWANA WYSYŁKA ZWROTU DO PACZKOMATU NA DANE:
imię i nazwisko: Natalia Woźniak
mail: kontakt@nwstore.pl
numer telefonu: 519 529 035
paczkomat:
Paczkomat GDA36N ul.Wolności 8, Gdańsk 80-538
lub kurierem na adres:
Natalia Woźniak
ul. Na Zaspę 20c/2
80-543 Gdańsk
Przy nadaniu paczki kurierem prosimy o dodanie numeru kontaktowego do firmy 519-529-035
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Odsyłane Produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu. (wzór oświadczenia odstąpienia do umowy do wykorzystania znajdziesz poniżej)
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy .
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Nie bierzemy odpowiedzialności za zgubione przesyłki.
Zwrotu dokonujesz na własny koszt.
Reklamacje
Zgodnie z art. 556 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Jak zgłosić reklamację?
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta na zgłoszenie reklamacji z tytuł rękojmi masz 2 lata od zakupu. Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: kontakt@nwstore.pl, na który możesz wysłać reklamację
- adres Sprzedawcy: Natalia Woźniak, ul. Na Zaspę 20c/2, 80-543 Gdańsk
- telefon kontaktowy: 519 529 035
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz Produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu. (wzór egzemplarza reklamacji do wykorzystania znajdziesz poniżej)
Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Biżuteria ze srebra pokryta złotą powłoką podlega 2 miesięcznej gwarancji.
Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacjom.